HARI-HARI AKU dan ........

Salam...macam biasa la...sebelum tido nak singgah tengok blog dulu....huhuhuh...esok macam biasa dah start kelas....kelas dari isnin sampai sabtu plak tu....aduh...sebab dah biasa kat malaysia....sabtu ahad kan weekend....macam biasa bangun pukul 0630....mandi n sarapan.....pastu ada beratur....nyanyi lagu kebangsaan india...tapi aku senyap jer sebab tak pandai nyanyi...hehehehhe......

kat sini aku dibahagikan kepada dua kelas dimana one class for foreign officers n one class for local officers....tapi sekarang ni combind phase....memang laju pembelajaran nyer....kadang2 x leh nak follow....tapi yang best dapat kengkawan baru la....banyak negara beb...semua jadi rapat la.....boleh kenal budaya dorang masing-masing......yang gambar atas tu geng-geng BLACKBERRY huhuhuhuhu.....tu yang dok beriya tunjuk....handphone tu......tapi dorang ni memang best la....macam mana nak cakap eh....kadang2 mcam kita gak perangai nyer....biasa lumrah manusia.......huhuhuhuhu.....



ha ni gambar kat depan sekolah aku....huhuuhuhu.......duduk dari kiri....YANKEE,MUIYA,MOHABIR,FEBI......yang ngah baring dua orang tu aku ngan senior aku ...hehehhehee.......letih beb belajar ni....tapi xper peluangkan.....hentam aja lah


ha ni bila aku dah bosan time kelas....mula lah melukis bukan2...nak elak dari tidur....xboleh blah der...belajar radar sampai dalam komponen tu...aduh...nasib baik dia x suh buat radar....hehehehhehe

p/s k lah aku nak tido...dah ngantok ni...hehehehhe...jumpa lagi....













0 comments:

Post a Comment